Klantenservice

Vind hier alle antwoorden op je vragen, over het verzenden en retourneren van Atelier Mahza.

Kom je er toch niet uit?

Neem even contact op met info@mahza.nl, we helpen je graag verder.

 

F.A.Q.

Op de webshop kunt u veilig & eenvoudig betalen met iDEAL en de andere mogelijke betaalmethoden. Vanuit het bestelproces wordt u automatisch doorgeleid naar de elektronische betaalomgeving van uw eigen bank of naar de elektronische betaalomgeving van waar u met en zonder account uw betaling kunt voldoen.

Wij streven ernaar om je pakket binnen 1-2 dagen na het plaatsen van je bestelling te verzenden. Je ontvangt een e-mail met de bijbehorende traceergegevens wanneer de bestelling is verzonden.

Let wel op:


- Pakketten verzenden we niet in het weekend of op feestdagen.


Uit hygiënische en voedselveiligheidsredenen kunnen de bonbons helaas niet geretourneerd worden. Heb je toch vragen, mail ons even op info@mahza.nl